|
Szkolenia |
Szkolenie pani Aleksandry Karasowskiej 2014
Po raz kolejny spotkaliśmy się w AMICI na szkoleniu pani Aleksandry Karasowkiej. Frekwencja dopisała, bo i temat ważny - Przemoc i to zarówno rówieśnicza, jak i w rodzinie.
Warsztaty dla studentów 2014
Po raz kolejny UAM zwrócił się do nas z prośbą o zrealizowanie warsztatów dla studentów pedagogiki i socjoterapii. Przygotowaliśmy zajęcia z choreoterapii, teatroterapii, terapii zajęciowej i pracy z rodzinami.
Studenci mogli poznać nowe formy pracy socjoterapeutycznej oraz doświadczyć wpływu tych metod na swoje samopoczucie, a zatem i samopoczucie przyszłych podopiecznych. Mogli poczuć siłę zaproponowanych metod pracy i przekonać do ich stosowania.
Była też okazja do porozmawiania o problemach spotykanych w pracy socjoterapeuty z rodzinami i sposobach ich przezwyciężania, bazując na doświadczeniach stowarzyszenia i zasobach prowadzących. Pomimo, że był to cały dzień warsztatowy, nie był dniem straconym.
Warsztaty szkoleniowe dla pedagogów i psychologów
Praca z dziećmi i młodzieżą to ciągłe wyzwania, konieczność stałego doskonalenia się. Zatem nic dziwnego, że nasi pracownicy oraz inni zaproszeni pedagodzy i psycholodzy spotkali się na warsztatach prowadzonych przez znaną psychoterapeutką, panią Aleksandrę Karasowską z Gdańska, autorkę wielu publikacji psychologicznych, psychologa praktyka z ogromnym doświadczeniem zawodowym.
To nie ostatnie spotkanie. Następne w maju, w kolejną majową niedzielę po to, by praca nasza była skuteczniejsza i przynosiła satysfakcjonujące efekty oraz by pomoc docierała zarówno do dzieci, jak i ich rodziców.
Szkolenia dla studentów I roku pedagogiki i socjoterapii UAM
W ramach współpracy z UAM, przeprowadziliśmy cykl zajęć warsztatowych prowadzonych przez naszych socjoterapeutów pracujących w świetlicy - Pracowni Umiejętności AMICI. Są to warsztaty choreoterapii, teatroterapii i terapii zajęciowej (technika decoupage).
Studenci, a raczej studentki, bo były same panie, mogły przekonać się, jak nasze metody pracy mogą wpływać na samopoczucie, relacje w grupie, budowanie poczucia wartości, na ile pomagają w odkrywaniu siebie, swoich zasobów i w jakim stopniu mogą być wykorzystane w ich przyszłej pracy z dziećmi.
|
|
|